شامپو های محک

Mehran Jafari
آخرین بروز رسانی: 6 مرداد 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
شامپوهای محک

Rate this post

شامپو های محک

نقره پاک

نقره پاک محلول تمیز کننده و درخشان کننده فوری زیورآلات، نقره، طلا و جواهرو…. می‌باشد. این محصول بی نظیر معجزه آسا، ظرف  ۳۰ ثانیه زیورآلات را تمیز و درخشان می کند.
ماده نگه دارنده و پایدارکننده موجود در نقره پاک بسیار عالی و زیبا عمل نموده اجازه نمی‌دهد بامصارف طولانی مدت با افت تدریجی مواجه گردیده  از کیفیت آن کاسته شود لذا بارها به دفعات نقره پاک مورد استفاده قرار می‌گیرد.تدوام درخشندگی طولانی مدت، سرعت عمل بالا، قابلیت استفاده آسان و مجدد از ویژگی های این محصول انحصاری میباشد.

نقره پاک

 

قابل استفاده در کلیه حمام‌های التراسونیک. جهت زدودن سیاهی، کربن دوده، گریس، روغن و… در منافذ سوزن‌های انژکتور مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین درجهت رفع سیاهی بر روی سطوح چرب و تمیزی قطعات قبل از انجام آبکاری هم کارائی موثری دارد.
آنزیم ها و مواد پولیش دهنده موجود دراین کمپلکس غیر اسیدی مطلقاً گرایشی به خورندگی ندارند. با قدرت فراصوت حمام‌های التراسونیک کاملا همگرائی دارد. مواد اولیه در این محصول از برند های معتبر و مورد تائید اروپایی در صنعت شوینده می‌باشد. لذا به لحاظ قیمت و خصوصاً کیفیت، این محصول قابل رقابت با محصول مشابه وارداتی می‌باشد.
سرعت عمل بالا، چربی‌گیری سریع، ایجاد درخشندگی فوری، زدودن سیاهی و کدری در لایه های چرب و منافذ قطعات از خصوصیات انحصاری در این محصول می‌باشد.
* حداقل مقدار مصرف (۱ واحد با ۲۰۰ الی ۳۰۰ برابر در آب)

 

شامپو فوق التراسونیک

 

تنه کار مایع محصولی است کاملا حرفه ای که به لحاظ کاربرد و نیز استفاده آسان آن باعث گردیده بطور وسیع مورد پسند استادکاران و کارآموزان صنایع طلاسازی قرار گیرد. تنه‌کار مایع محک در جوشکاری‌های ظریف و حساس جهت اتصال سالم و کامل کاربرد چشمگیری دارد.
کمک به روندگی هرچه بهتر و راحت‌تر پرک لحیم در درز اتصال خصوصا در جوشکاری های ظریف و حساس، عدم ایجاد سیاهی، شیره و یا ضایعه در نقطه ذوب لحیم از ویژگی های این محصول میباشد.
تنه‌کار محک بر خلاف تنه‌کار های سنتی نیازی به حرارت ندارد. با ماندگاری و قابلییت استفاده طولانی مدت از آن در مصارف دراز مدت هرگز ته نشین و دوفاز نمیگردد و براحتی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

تنه کار مایع

 

ذوغاب سفید محک محلولی با خلوص بالا جهت پرداخت‌کاری و زدودن سیاهی های بعد از فرآیند عمل ریخته‌گری و جوشکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
قدرت پاک کنند‌ه‌گی سریع و فوق‌العاده و خلوص بالا از ویژگی های این محصول می‌باشد. مایع سفید رنگ وبدون عنصر آهن محک محصولی عالی و بسیار کاربردی در صنایع طلا سازی می‌باشد  . از ترکیب یک واحد از این محلول با هفت برابر در آب، نتیجه مطلوبی به دست می‌آید.

 

ذوغاب

 

شامپو سند بلاست و مگنت

شامپو سند بلاست و مگنت محک جهت براق نمودن قطعات طلا و جواهر و نیزخود ساچمه و  مگنت ها در دستگاه‌های مگنت و پولیش ساچمه کارایی موثری دارد. محک نه تنها در براق نمودن وجلا  فوری قطعات شنی و سنت پلاست گردیده  طلا، جواهر‌و نقره بلکه  در جرم‌گیری و تمیزی ساچمه و مگنت ها هم کارآیی بسیارخوبی  دارد بطوریکه با پرتاب و سایش روان تر ساچمه ها نتیجه مطلوب حاصل میگردد. شامپو سند بلاست و مگنت محک محصولی‌ است حرفه یی و تخصصی که در کوتاه‌ترین زمان، بهترین نتیجه را به وجود می‌آورد.
طریقه مصرف:
مقداری از این محلول  درحدی که قطعات در دستگاه خیس بخورند داخل دستگاه میریزیم. به محض شروع به کار دستگاه سطوح سندبلاست میشوند و قطعات زیورآلات طلا و نقره ظرف چند دقیقه درخشندگی فوق‌العاده‌‌ای می‌یابد.

 

شامپو سند بلاست و مگنت

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.