صابون پرداخت منزرنا آبی

Menzerna Polishing Paste
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 201001
ویژگی های محصول
  • کشور سازنده : آلمان
  • کاربرد : پنزا و جلا
امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که با واحد پشتیبانی ابزارنوین هماهنگ شده باشد.
مجموعه ابزارنوین
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه مجموعه ابزارنوین
614,900 تومان
بروزرسانی قیمت: 16 مهر 1403
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

صابون پرداخت منزرنا آبی

از محصول فوق برای خشگیری و پولیش نهایی سطوح فلزات گران بها، آلومینیومی، فولادی ضد زنگ، برنجی یا روکش چوبی استفاده کرد.

نمایش بیشتر - بستن
    کیفیت
    5
    5
Rate this product

صابون پرداخت منزرنا آبی

صابون پرداخت منزرنا آبی

 

از صابون پرداخت منزرنا آبی می توان برای پنزا و جلا سطوح فلزات گران بها، آلومینیومی، فولادی ضد زنگ، برنجی یا روکش چوبی استفاده کرد.

شرکت منزرنا بزرگترین تولید کننده ترکیبات پولیش جامد در جهان است. شرکت منزرنا یک محدوده محصول مقرون به صرفه برای پردازش سطح در صنعت و تجارت ارائه می دهد. کمپانی منزرنا یک تامین کننده تمام عیار هست.

طیف محصولات شامل خمیرهای پولیش جامد برای تمام مراحل پولیش و تمام مواد رایج است. سطوح آلومینیومی، فولادی ضد زنگ، برنجی یا روکش چوبی می توان روی شرکت منزرنا برای تعیین استانداردهای کیفیت سطح حساب کرد.

ترکیبات جامد برای کارگاه های دستی و همچنین سیستم های پرداخت تمام اتوماتیک مناسب هستند.

 

انواع سطوح قابل پولیش با صابون پرداخت منزرنا

ترکیبات جامد برای آلومینیوم

صابون پرداخت منزرنا پولیش جلا

خمیرهای جامد برای پولیش صنعتی قطعات تزئینی خودرو، ورق فلزی، رینگ، ظروف آشپزی، دستگیره در و بسیاری کاربردهای دیگر. سطوح آلومینیومی برس، قابل آنودی، نیمه براق، براق یا براق: ترکیب پولیش مناسب را در اینجا خواهید یافت.

 

ترکیبات جامد برای برنج / فلزات

"</p

خمیر پولیش با کارایی نهایی برای پولیش یراق آلات بهداشتی مورد نیاز است. مواد پولیش با کیفیت سطح فلز را قبل از مرحله گالوانیزه تامین می کند. برای لامپ ها، آلات موسیقی یا اجزای فنی: با خمیرهای صیقل دهنده جامد از Menzerna، قطعه کار برنجی خود را با براقیت بالا جلا می دهید.

 

ترکیبات جامد برای فولاد ضد زنگ

"</p

سطوح برس خورده، نیمه براق یا براق کیفیت نهایی مطلوب را برای قطعات خودرو، کارد و چنگال، ظروف آشپزی و سینک های آشپزخانه از فولاد ضد زنگ تشکیل می دهند. شرکت منزرنا خمیر جلا جامد مخصوصاً برای فولاد ضد زنگ ساخت. زمان پرداخت را کوتاه نگه می دارد و از گرمایش بیش از حد، به ویژه روی قطعات کار نازک جلوگیری می کند.

 

ترکیبات جامد برای سطوح رنگ شده و چوب

"</p

محصول GW 16 پرچمدار خمیر جامد Menzerna برای صیقل سطوح چوبی روکش دار است. خمیرهای پولیش جامد برای جلا سطوح روکش دار هستند: مبلمان، آشپزخانه، اجزای داخلی خودرو، ویولن و پیانو تنها چند نمونه کاربردی هستند. روکش عمیق آینه ای، به ویژه روی پوشش های مشکی: خمیرهای جامد Menzerna کار را انجام می دهند.

 

ترکیب صیقل دهنده صابون پرداخت منزرنا مناسب برای هر هدف پولیش

کیفیت روشی

ترکیبات جامد سنباده و پولیش Menzerna با مراحل پرداخت سنتی تولید صنعتی روزمره همراه است. به این ترتیب است که یک سیستم پولیش متقاعد کننده و قابل تغییر، از ترکیبات جامد برش سنگین ساینده تا ترکیبات پولیش فوق العاده براق به وجود می آید. که می تواند تمام زمینه های پرداخت صنعتی را پوشش دهد.

خمیرهای سنباده و صیقل دهنده

Menzerna بزرگترین تولید کننده ترکیبات پولیش جامد در جهان است. مجموعه محصولات شامل ترکیبات صیقل دهنده جامد برای همه مواد رایج است: آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، برنج، پلاستیک، چوب لاک زده و فلزات گرانبها. ترکیبات پولیش Menzerna انتخاب مناسبی برای محل کار دستی و همچنین برای سیستم های پولیش تمام اتوماتیک است.

 

در مورد قطعات آلومینیومی یا برنجی ناتمام و مقیاس آسیاب برنجی: خمیرهای پولیش جامد با سایندگی بسیار بالا سطحی برس خورده، خراشیده یا ساتن ایجاد می کنند.

 

خمیرهای پولیش بخش Heavy Cut برای رفع سریع و کامل عیوب پرتابی و علائم سنگ زنی روی فلزات ایده آل هستند. خراش ها و عیوب سطحی روی پوشش ها به طور قابل اعتمادی از بین می روند.

 

خمیرهای سنباده و پولیش در بخش Medium Cut نتایج پولیش ثابت و بدون خراش عمیق را تضمین می کند و براقیت زیبا را بر روی تمام سطوح تضمین می کند. این خمیرهای پولیش برای طیف وسیعی از کاربردها مناسب هستند.

 

بالاترین سطح براقیت در کوتاه ترین زمان: خمیرهای تکمیلی Menzerna بالاترین سطح براقیت را در تمام سطوح برآورده می کنند.

 

  • جلای پایانی فوق العاده

خمیرهای پولیش در بخش Super Finish خمیرهای براق بسیار خوب برای سطوح درخشان با براقیت عمیق هستند. آنها در کاربرد همه کاره هستند و نتایج پولیش عالی را با بیشترین سطح براقیت تضمین می کنند.

امتیاز کاربران به:

صابون پرداخت منزرنا آبی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید