چفت (پنس) استیل جوشکاری

Stainless Steel Tweezer
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 209013
ویژگی های محصول
  • جنس : استیل 316
  • طول : 18 سانتی متر
امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که با واحد پشتیبانی ابزارنوین هماهنگ شده باشد.
مجموعه ابزارنوین
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه مجموعه ابزارنوین
99,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 13 شهریور 1403
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

توضیحات

نقد و بررسی

چفت (پنس) استیل جوشکاری

چفت (پنس) استیل جوشکاری به دلیل  استفاده از استیل 316 در این نوع پنس ها و مقاومت آنها در برابر شعله ی هواگاز، محصول مناسبی برای جوشکاری و تعمیرات می باشد.

نمایش بیشتر - بستن
    کیفیت
    5
    5
Rate this product

چفت (پنس) استیل جوشکاری

چفت استیل جوشکاری : به دلیل  استفاده از استیل 316 در ساخت این نوع پنس ها و مقاومت آنها در برابر شعله ی هواگاز ، مناسب ترین محصول برای نگه داشتن قطعات کوچک و بزرگ جهت جوشکاری و تعمیرات فلزاتی نظیر طلا و نقره می باشد.

 

 

چفت (پنس) استیل جوشکاری

 

 

بیشتر بخوانید :

 

 

بوته و تخته نسوز

 

بوته و تخته نسوز

 

در صنعت طلا و جواهر ابزارهای متفاوت و مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مهم ترین ابزار ها برای گرم کردن و لحیم کاری بوته و تخته نسوز است.

بوته و تخته نسوز ها در ابعاد و اندازه های مختلفی هستند. آنها معمولاً از گچ و مواد نسوز هستند. البته باید به این نکته اشاره کرد که بعضی از تخت نسوز ها از جنس فیبراند،سبک و ارزان ترند.
اما به خاطر فیبر داخل تخته وقتی حرارت می‌بینند،فیبر می سوزد و گازهای سمی و سرطانزا منتشر می‌کنند.

بوته و تخته طلا سازی برای جوشکاری و گرم کردن طلا برای طلا سازان و هنرجویان طلا سازی به کار می رود. تخت عایق تخته ای که کلیت حرارت را به خود می‌گیرد و حرارت جزئی را برمی‌گرداند و باعث می‌شود کار گرم شود و گرم بماند.

خصوصیات بوته و تخته نسوز عبارتند از:

در حال حاضر چند مدل تخته نسوز وجود دارد:

تخته نسوز ساده

تخته نسوز پایه دار

و تخته نسوز لانه زنبوری

تنها تفاوت تخته لانه زنبوری با بقیه تخته ها این است که کارهایی که نیاز دارد. زودتر گرم یا لحیم کاری شوند بهتر است با این تخته انجام شود زیرا حرارت را بیشتر به کار برمی گرداند.

تخته نسوز هایی که در حال حاضر به فروش می‌رسند: ایرانی ،چینی ،هندی و ایتالیایی است که بهترین آنها تخته نسوز ایتالیایی است.

بررسی کلی تخته نسوز یا برد نسوز

تخته نسوز، با تحمل حرارتی بسیار بالا در حدود 1260 تا بیش از 1400 درجه سانتیگراد، یکی از محصولات پر کاربرد در حوزه عایق بندی صنعتی است.

این محصول، موسوم به برد سرامیک فایبر و تخته الیاف سرامیک است. با رسانایی حرارتی اندک و قدرت ذخیره گرمایی مناسب، مقاومت قابل توجه در برابر کشش، سایش، و پارگی، و همین طور، عملکرد مثبت در برابر خوردگی شیمیایی و اکسیداسیون، قدرت عایق بندی حرارتی و حتی الکتریکی به طور گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف صنعت به کار گرفته می‌شود.

اگرچه ماده اولیه در تولید این محصول محبوب، ثابت است اما تراکم، ابعاد و ضخامت تخته نسوز، تاثیر مستقیمی بر کیفیت هر یک از ویژگی‌های عنوان شده خواهد داشت.

 

 

ادامه مطلب…

مشخصات
نظراتمفید ترین نظراتافزودن نظر جدید +

امتیاز کاربران به:

چفت (پنس) استیل جوشکاری (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید