قلم همزن مذاب گرافیتی

Graphite Melting Mixer
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 209049
ویژگی های محصول
  • جنس : گرافیت با روکش مس
  • طول : 35 سانتی متر
امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که با واحد پشتیبانی ابزارنوین هماهنگ شده باشد.
مجموعه ابزارنوین
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه مجموعه ابزارنوین
66,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 16 شهریور 1403
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

قلم همزن مذاب گرافیتی

میله های گرافیتی که به عنوان همزن در ذوب فلزات استفاده می شوند، ضد اکسیداسیون و دارای خلوص بالا می باشند. علاوه بر آن دارای ابعاد دقیق و سطح صاف بوده و عمر طولانی دارند.

نمایش بیشتر - بستن
    کیفیت
    5
Rate this product

قلم همزن مذاب گرافیتی

میله گرافیت (قلم مذاب همزن گرافیتی)

قلم همزن مذاب گرافیتی یک محصول غیر فلزی است که از گرافیت درست می شود. دارای استفاده های گسترده ای در صنایع مختلف است.

قلم همزن مذاب گرافیتی چیست؟

گرافیت ماده‌ ای است که از عنصر کربن می سازند و با توجه به آنالیز xrd کریستالوگرافی آن دارای نظم سه‌ بعدی خاصی می باشد. به طور کلی می توان گفت گرافیت یک آلوتروپ کربن می باشد و از لایه های کربنی آن را می سازند. به این دلیل که این لایه ها قدرت لغزش بر روی یکدیگر را دارند این ماده، یک ماده معدنی نرم می باشد.

در بین لایه های اتم های کربن موجود در  گرافیت، الکترون وجود دارد و این موضوع گرافیت را به ماده ای که رسانای الکتریسیته می باشد، تبدیل کرده است. این ماده یک ماده مهم در کل جهان است که دارای ثبات شیمیایی فوق العاده ای می باشد. از گرافیت در صنایع مختلف استفاده های گسترده ای می شود.

کاربرد میله گرافیت

این میله در برابر حرارت مقاوم می باشد و در دماهای بالا دارای کاربرد گسترده ای می باشد. علاوه بر آن این قطعه دارای هدایت الکتریکی عالی است، که باعث محبوبیت این قطعه در صنایع مختلف است. میله گرافیتی به آسانی نمی شکند و در برش انواع مواد فلزی قطعه ای بسیار مناسب است.

از اینها در جوشکاری الکتریکی و مخصوصا جوشکاری های زیر دریا استفاده گسترده ای می گردد.  از آن جایی که این نوع از میله ها دارای هدایت الکتریکی آسانی هستند. در برابر دماهای بالا از خود مقاومت نشان می دهد و همچنین از لحاظ شیمیایی قابل اطمینان هستند.

از آن ها در کارخانه های شیمیایی، در صنعت متالوژی و  تجهیزات و ماشین آلات صنعتی استفاده های گسترده ای می شود.

میله های گرافیتی حلقه ای شکل به منظور رفع نقش های ریخته گری استفاده می شود. علاوه بر این انواع مستطیلی شکل آن را در رفع درزهای موقتی و در اجزاء پیش ساز و همچنین از بین بردن خطای ولدینگ مورد استفاده قرار می گیرند.

  • میله های گرافیتی که به عنوان همزن در ذوب فلزات استفاده می شوند، ضد اکسیداسیون و دارای خلوص بالا می باشند. علاوه بر آن دارای ابعاد دقیق و سطح صاف بوده و عمر طولانی دارند.

 

امتیاز کاربران به:

قلم همزن مذاب گرافیتی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید