میکروستینگ مخراج کاری متحرک

Jewelry Microscope (Microscope)
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 209099
ویژگی های محصول
  • وزن : 11 کیلوگرم
  • جنس بدنه : آلیاژ آلومینیوم
  • حداکثر ظرفیت لنز : 90 برابر
  • رنگ : مشکی
  • ابعاد بسته بندی : 50 * 50 * 24 سانتی متر
+ اطلاعات بیشتر
امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که با واحد پشتیبانی ابزارنوین هماهنگ شده باشد.
مجموعه ابزارنوین
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه مجموعه ابزارنوین
23,785,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 19 مهر 1403
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

میکروستینگ مخراج کاری متحرک

میکروسکوپ استریو (میکروستینگ مخراجکاری متحرک) دستگاهی با بزرگنمایی متغیر پیوسته برای مشاهده دوچشمی است. این لنز از فناوری وضوح بالا با چگالی استفاده می کند.

نمایش بیشتر - بستن
    کیفیت
    5
Rate this product

میکروستینگ مخراج کاری متحرک

میکروسکوپ استریو (میکروستینگ مخراج کاری متحرک) یک میکروسکوپ جامع با بزرگنمایی متغیر برای مشاهده دوچشمی است. این لنز از فناوری وضوح بالا با چگالی استفاده می کند. این به ویژه برای کاربرانی طراحی می شود که به مسافت کاری طولانی، زمان کار طولانی و میدان دید بزرگ نیاز دارند.

براکت فنری: با براکت فنری برای ارائه یک سیستم عامل انسانی، یک مکانیسم فوکوس مکانیکی تلسکوپی منعطف، و یک قاب پشتی سر منحصر به فرد برای راحت‌تر و انسانی‌تر کردن عملیات، به طوری که اپراتور بتواند از خستگی جلوگیری کند و کارایی کار را بهبود بخشد.

تنظیم انعطاف پذیر: ماشین الماس جواهرسازی میکروسکوپ: پشتیبانی فنر تلسکوپی چند وجهی می تواند 360 درجه بچرخد. بدن می تواند آزادانه جمع شود. فاصله کانونی را می توان بالا و پایین تنظیم کرد.

حوزه کاربرد

 

بیشتر بخوانید:

مخراجکاری طلا و جواهرات چیست؟

مخراجکاری (Stone Setting) که با نام‌های دیگری همچون مرصع‌ کاری یا جواهرنگاری نیز شناخته می‌شود. در واقع به عمل قرارگیری سنگ یا نگین روی فلزهای گرانبها می گویند.

البته مخراجکاری صرفا به صنعت طلا و جواهر محدود نمی‌شود. ممکن است روی اشیاء تزئینی و قیمتی یا ظروف عتیقه هم انجام شود. به طور کلی باید بدانید که هر نوع فعالیت برای نشاندن جواهر روی فلز قیمتی (هر چه که می‌خواهد باشد) را مخراجکاری می‌گویند. معادل فارسی این عبارت هم «گوهرنشانی» است؛ یعنی نشاندن گوهر روی فلز.

همچنین خوب است بدانید که مخراجکاری تنها بخشی از طراحی و ساخت طلا و جواهر است که فقط و فقط توسط نیروی انسان انجام می‌شود. یعنی با اینکه تکنولوژی پیشرفت بسیار زیادی داشت. دستگاه‌های متنوعی برای بخش‌های مختلف طلاسازی ساختند. اما هیچ دستگاهی قادر به انجام مخراجکاری نیست.

 

ادامه مطلب

امتیاز کاربران به:

میکروستینگ مخراج کاری متحرک (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید