دستگاه التراسونیک 2.5 لیتری Camel

Camel Ultrasonic Cleaner
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 213004
ویژگی های محصول
  • کشور سازنده : چین
  • ولتاژ : 220 ولت
  • حجم مخزن : 2.5 لیتر
  • شیر تخلیه : ندارد
  • متعلقات : سبد استیل
+ اطلاعات بیشتر
امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که با واحد پشتیبانی ابزارنوین هماهنگ شده باشد.
مجموعه ابزارنوین
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه مجموعه ابزارنوین

تماس بگیرید

بروزرسانی قیمت: 30 مهر 1403
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

دستگاه التراسونیک 2.5 لیتری Camel

دستگاه التراسونیک 2.5 لیتری Camel : این دستگاه همراه با سبد استیل اورجینال خود و قدرت بالا در ضربه زنی، محبوب زرگران و دندانسازان می باشد.

نمایش بیشتر - بستن
Rate this product

دستگاه التراسونیک 2.5 لیتری Camel

دستگاه التراسوینک 2.5 لیتری Camel

دستگاه التراسونیک 2.5 لیتری Camel : اولتراسونیک عبارت است از کاربرد امواج مکانیکی – صوتی با فرکانسی بالاتر از حد شنوایی انسان! اساس کار فناوری شستشو با دستگاه التراسونیک بر پایه امواج صوتی است. هر فرکانس صوتی که بیش از ۱۸ کیلوهرتز باشد، فراصوت می باشد.

فرکانس موجود در مخزن تمیزکننده اولتراسونیک به طور معمول در محدوده ۲۰-۸۰ کیلوهرتز می‌باشد. در واقع حمام التراسونیک یک دستگاه با ظرف فلزی است که مقداری آب داخل آن می‌باشد. دستگاه متصل به این ظرف امواج ماورای صوت ایجاد می‌کند.

زمانی که یک جابجایی منفرد یا مکرر توسط یک رسانای صدا مانند حرکت ارتعاشی انجام پذیرد، موج صوتی به وجود می‌آید. با قرار گرفتگی امواج صوتی با دامنه زیاد در مایع، فشار منفی ایجاد می‌شود. این امواج می‌توانند پیوندهای بین تکه‌های کلوخ را بشکنند و باعث افزایش کیفیت محلول شوند.

به این فرآیند “کاویتاسیون (حفره سازی)” می گویند. در طول فرآیند دستگاه التراسونیک، میلیون‌ها حباب کاویتاسیونی به روش فوق ایجاد می‌شوند. در واقع جدیدترین و حرفه‌ای ترین وسیله جهت پاک کردن تجهیزات، حمام اولتراسونیک می‌باشد.

 

  • حمام التراسونیک(Ultrasonic Bath)

یکی از مهم ترین و اساسی ترین کاربرد­های امواج فراصوت حمام التراسونیک است و همچنین یکی از جدیدترین وسیله­ ها برای پاک کردن تجهیزات نیز می­باشد. این دستگاه در واقع شامل یک وان فلزی می­باشد که مقداری آب درون آن ریخته می­شود. دیسک­های پیزوالکتریک متصل به وان امواج فراصوت ایجاد می­کنند. این امواج می­توانند پیوند­های بین تکه­ های کلوخه شده در محلول­ها را بشکنند و باعث افزایش کیفیت محلول شوند.

از کاربرد­های این دستگاه می­توان به تمیز کردن وسایل جراحی و جواهرات بسیا ظریف، ضدعفونی کردن، شستشوی قطعات مختلف انژکتورشویی و… اشاره کرد.

دستگاه­های شستشوی التراسونیک چگونه کار میکند؟

حمام التراسونیک استخری پر از آب یا مواد شوینده است که از کف یا دیواره­های آن امواج فراصوت آزاد می­شود.

نوسان سریع امواج صوتی درون مخزن آب باعث ایجاد موج­های کوچک و در نتیجه حباب­های میکروسکوپی می­شود. این حباب­ها تا اندازه­ی خاصی بزرگ می­شود و بعد بر اثر انفجار میکروسکوپی از بین میروند.

به این انفجار­های کوچک کاویتاسیون می­گویند. قدرت این انفجار­ها برای تمیز کاری کوچکترین ذره ­ها از سطح کافیست.

در این روش تمیزکنندگی، آلودگی­ ها حتی بدون وجود محلول­های شیمیایی از بین می روند اما بهتر است برای به دست اوردن راندمان شستشوی بهتر در شویندگی از محلول التراسونیک استفاده شود.

قدرت تمیزکنندگی دستگاه شستشوی التراسونیک بستگی به قدرت امواج دارد. معمولا بین یک تا سی دقیقه زمان های شستشو با توجه به نوع آلودگی متغیر است.

هر چه قدرت دستگاه تمیزکننده التراسونیک بیشتر شود، تعداد حباب­های بیشتری تولید می­شود و قدرت پاک کنندگی بیشتر و سریع­تری خواهد شد. معمولا فرکانس 40 کیلوهرتزی برای اکثر شستشوها مناسب است.

 

با عبور موج صوتی، حباب‌های کاویتاسیون درون مایع دچار نوسان می‌گردند. این نوسانات باعث ایجاد فشار مثبت و منجر به ناپایداری حباب‌های کاویتاسیونی می‌شود. در نهایت فشار مثبت منجر به فروپاشی شدید حباب‌های حفره‌ای می‌شود. فروپاشی و فرو ریختگی داخلی میلیون‌ها حباب کاویتاسیونی در سرتاسر مخزن دستگاه التراسونیک، پایه و اساس فناوری تمیزکاری با اولتراسونیک است.

 

 

ادامه مطلب…

امتیاز کاربران به:

دستگاه التراسونیک 2.5 لیتری Camel (0نفر)
کیفیت ساخت
0.0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0.0
امکانات و قابلیت ها
0.0
سهولت استفاده
0.0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.